LinkedIn Live
Sådan balancerer du brand og performance i 2024
Er du ansvarlig for virksomhedens annoncering på Meta?
Så har du måske oplevet, at det er blevet sværere at skalere profitabelt her efter corona?
Der er nemlig sket en stor ændring i måden at annoncere på, og nogle andre ting, som du skal være opmærksom på, hvis du ønsker at lykkedes med det.
Noél fra Looja og Mads Peter fra Content Ad Libitum sætter sig sammen, og breaker ned, hvordan du præcist kan lykkedes med profitabel skalering i 2024.
De vil bl.a. komme ind på:
- Performance Branding - Hvad er det, og hvorfor er det vigtigt?
- Hvordan finder du den præcise balance mellem performance og branding?
- De mest succesfulde content formater i 2024.
- Hvordan du faktisk kan bruge User Generated Content som branding content også.
Du vil undervejs blive præsenteret for konkrete eksempler fra andre B2C-shops, og vil løbende kunne stille spørgsmål.
Få adgang til materialet, og resten af vores videnscenter.
Udfyld nedenstående formular, og få sendt til din mail med det samme.
Du vil fra tid til anden modtage marketing emails fra os. Unsubscribe når som helst.